Istraživanje su sprovela tri američka univerziteta na 1000 ispitanika, a analiziralo se ponašanje žena i njihovi stavovi prema luksuzu.
Vođa projekta sa Univerziteta u Teksasu, Jill Sundie, došao je do zaključka da muškarci koji su zainteresovani za kratke seksualne veze sa ženama često kupuju skupocene proizvode da bi ih šarmirali.
"Rezultati ovog istraživanja pokazali su da luksuzni proizvodi, kao što je na primer automobil marke Porsche, imaju istu funkciju za neke muškarce kao što ima sjajno šareno perje kod pauna. Oni se šepure i ponose da bi privukli ženku", kaže on.
Istraživači su zaključili da žene više privlače muškarci koji poseduju luksuzne stvari, recimo Porsche, nego oni koji kupuju stvari sa prosečnom cenom, recimo Hondu Civic.
Međutim, iako vlasnik Porschea uvek može da nabaci partnerku za sastanak, on nije baš najpoželjniji za brak. To je zato što žene veruju da skupocene stvari kod muškarca znače da je on zainteresovan isključivo za neobavezan seks.
"Kada žene analiziraju muškarce kroz prizmu dugoročne veze, vlasnici sportskih automobila nemaju prednost u odnosu na one koji voze ekonomična vozila", izjavio je profesor psihologije Daniel Beal. "Ljudi misle da ih posedovanje dragocenosti čini boljim kandidatom za vezu, ali zapravo mnogi muškarci na taj način ženama šalju pogrešnu poruku".
"Očigledno je da i žene troše dosta novca na skupe stvari", kaže Sundie: "Ali one ne vide luksuz kao sredstvo za "pribavljanje" romanse", završava on.Статистике: Послато од Ulicni hodac — Чет Јул 14, 2011 12:25 pm
]]>