Шимановчани на Светој Гори

Постављено дана: 14. 10. 2012.

Група Шимановчана је под водством свога свештеника протојереја Жељка Кретића посетила манастир Хиландар и остале светиње на Светој Гори.
На овом поклоничком путовању уз свог свештеника светиње по Светој Гори су посетили; Слободан Чавић, Саша Шљукић, Немања Мандић, Дејан Божанић, Златко Бабић, Горан Грубишић и Саша Денић. Са шимановчанима на Светој Гори били су и, свештеник из Пећинаца јереј Бојан Мијановић са својим парохијанима Јовом Миличићем и Николом Ђурићем. Поред њих у овој групи су били и Миломир Станковић и Владан Стефановић из Суботице, Ђура Ковачевић из Инђије и Србимир Керановић из Београда. Такође је и возач ове групе Никола Марић из Рипња искористио прилику и са групом посетио ове светиње.
Из Шимановаца смо кренули у понедељак ујутро 08. октобра ове 2012. године и стигли у Јерисос у касним вечерњим сатима. Ту смо преноћили па у уторак ујутро отишли у Уранополис и укрцали се на брод за Јованицу, пристаниште манастира Хиландара а са пристаништа аутобусом до ове велике србске светиње. У манастиру Хиландару смо преноћили а сутрадан поново на брод па до Дафнија. Из Дафнија смо аутобусом отишли до Кареје – административног центра Свете Горе. Ноћили смо у скиту светог Андреја и обишли испосницу Светог Саве, конак манастира Хиландара, Патерицу као и остале знаменитости Кареје. Сутрадан у четвртак смо се вратили у Дафни и назад бродом до Уранополиса. Истог дана смо обишли и Каково метох манастира Хиландара који се налази недалеко од Јерисоса. У петак смо имали слободне активности; лепо дружење и купање на плажи Јерисоса. У суботу ујутро рано смо кренули за Солун (Тесалоники) где смо посетили србско војничко гробље Зејтинлик и цркву светог Димитрија. Два сата смо провели у слободним активностима по граду Солуну а затим кренули на повратак у Србију. У Шимановце смо стигли касно увече у суботу 13. октобра око 23,00 часа.
Било је ово једно лепо путовање које ће се дуго памтити и препричавати.

п.Ж.К

Оставите коментар

Морате бити улоговоани да би оставили коментар.

Шимановци рекламни банер

Пратите нас

Препоручите нас

Линковање

Ако желите да нас линкујете, наш банер можете преузети ОВДЕ.